Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com

Your Opinion

Ένταξη του ΤΕΙ Ηπείρου στην εφαρμογή Uniway

Τόκη Ευγενία


Προσωπικά Στοιχεία
Τόκη Ευγενία του Ιωάννη
Πτυχιούχος Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
MSc in Language, Speech and Auditory Processing

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Λογοθεραπείας
ΤΕΙ Ηπείρου

Τηλ. 2651050720
E-mail:

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές: Δευτέρα 10:30-11:30 & Τρίτη 13:00-14:00




ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
1/2003–12/2014
Καθηγήτρια Εφαρμογών στο Τμήμα Λογοθεραπείας, του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, με ειδικότητα
Εφαρμογές Τεχνολογιών Η/Υ στην Ομιλία, Ακουστική και Γλώσσα
12/2014–3/9/2019 Επίκουρος Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Πληροφορική στην αξιολόγηση διαταραχών προφορικού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας»
4/9/2019 - Σήμερα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Πληροφορική στην αξιολόγηση διαταραχών προφορικού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας»



ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20/7/2011
Διδάκτωρ του Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
13/2/1998 Πτυχίο Παιδαγωγικής Κατάρτισης
(ΣΕΛΕΤΕ Πατρών)
13/12/1997

MSc in Language, Speech and Auditory Processing
(University Of Sheffield, Dept. Of Computer Science, UK)

3/7/1992 Πτυχίο στην Επιστήμη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
(Kingston University, UK)
Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση 4ετους φοίτησης.


ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

  1. Μεταπτυχιακό επίπεδο (2015 - σήμερα) Τμήμα Λογοθεραπείας
    • Τεχνολογία Ανάλυσης Φωνής, Αντήχησης και Ομιλίας
    • Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων για την Λογοθεραπευτική Κλινική Πράξη
    • Σχεδιασμός και παρουσίαση Κλινικής Έρευνας (συνυπευθυνότητα)
  2. Προπτυχιακό Επίπεδο (2013-σήμερα) Τμήμα Λογοθεραπείας
    • Χειμερινό εξάμηνο: Διάγνωση και Θεραπεία διαταραχών προφορικού λόγου μέσω Νέων Τεχνολογιών, Πληροφορική Υγείας, Γλωσσική Ανάπτυξη
    • Εαρινό εξάμηνο: Εφαρμογές Η/Υ στη λογοπαθολογία, Μεθοδολογία έρευνας στις επιστήμες συμπεριφοράς, Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές                 


ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

Διδακτικά Βιβλία

  • Dwight, D. (2015). Βασικές Δεξιότητες Λογοθεραπευτικής Παρέμβασης (Ε.Ι. Τόκη. Επιμ.). Πάτρα: Γκότσης. (Το πρωτότυπο έργο δημοσιεύτηκε το 2014). ISBN: 9789609427494
  • Τόκης, Ι.Ν. και Τόκη, E. Ι., (2006). Πληροφορική Υγείας, Εκδόσεις Τζιόλα, Θεσσαλονίκη. Τόκη, E. Ι., (2003).
  • Εφαρμογές Η/Υ και Νέων Τεχνολογιών στη Λογοπαθολογία, Εκδόσεις ΤΕΙ Ηπείρου, Ιωάννινα.
  • Τόκης, Ι.Ν. και Τόκη, E. Ι., (2002). Εισαγωγή στη Πληροφορική, Εκδόσεις ΤΕΙ Ηπείρου, Ιωάννινα.


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ
(PUBLICATIONS IN SCIENTIFIC JOURNALS - PEER REVIEW)

  1. Toki, E.I., Tatsis, G., Tafiadis, D., Plachouras, K., Ziavra, N. (2018). Computer-Based Analysis of Vocal Acoustic Parameters for Typically Developed Greek Children. Ann Otolaryngol Rhinol, 5(3),  1211.
  2. Toki, E.I., Fakitsa, P., Drosos K., Pange, J., Siafaka, V., Karampas, A. & Petrikis, P. (2018). Pragmatics Communication Deficiencies and the Role of Gamification. The European Journal of Social & Behavioural Sciences, 22(2), 2624-2638. DOI: http://dx.doi.org/10.15405/ejsbs.232 
  3. Tafiadis, D., Kosma E.I., Chronopoulos, S.K. Papadopoulos, A. Toki, E. I., Siafaka, V.& Ziavra, N. (2018). Acoustic and perceived measurements certifying the Tango Dance as a significant Voice Treatment Method. Journal of Voice, 32(2), 256-e13. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jvoice.2017.05.016
  4. Tafiadis, D., Kosma, E. I., Chronopoulos, S. K., Papadopoulos, A., Drosos, K., Siafaka, V., Toki, E. I., & Ziavra, N. (2018). Voice Handicap Index and Interpretation of the Cutoff Points Using Receiver Operating Characteristic Curve as Screening for Young Adult Female Smokers. Journal of Voice, 32(1), 64-69. DOI: 10.1016/j.jvoice.2017.03.009    
  5. Zakopoulou, V., Toki, E.I., Dimakopoulos, G., Mastropavlou, M.,  Drigkopoulou, E., Konstantopoulou, T. & Symvonis, A. (2017). Evaluating New Approaches of Intervention in Reading Difficulties in Students with Dyslexia: The ilearnRW Software Application. Journal of Education and Practice, 8(27), 36-52.
  6. Tafiadis, D., Toki, E. I., Miller, K. J., & Ziavra, N. (2017). Effects of Early Smoking Habits on Young Adult Female Voices in Greece. Journal of Voice31(6), 728-732. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jvoice.2017.03.012
  7. Tafiadis, D., Chronopoulos, S. K., Siafaka, V., Drosos, K., Kosma, E. I., Toki, E. I., & Ziavra, N. (2017). Comparison of Voice Handicap Index Scores Between Female Students of Speech Therapy and Other Health Professions. Journal of Voice, 31(5), 583-588. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jvoice.2017.01.013
  8. Tafiadis, D., Tatsis, G., Ziavra, N., Toki E. I. (2017). Voice Data on Female Smokers: Coherence between the Voice Handicap Index and Acoustic Voice Parameters. AIMS Medical Science, 2017, 4(2): 151-163. DOI: 10.3934/medsci.2017.2.151
  9. Tafiadis, D., Toki, E. I., Ziavra, N. (2017). Deviations of Voice Characteristics in Female Speech Therapy Students that Smoke Using Dr. Speech. J Commun Disorder  Assist Technol. 1: 1-15.
  10. Geredakis, A., Karala, M., Ziavra, N., & Toki, E. (2017). Preliminary Measurements of Voice Parameters using Multi Dimensional Voice Program. World Journal of Research and Review, 5(1), 17-22.
  11. Toki, E.I., Fakitsa, P., Kiritsis, A., Drosos D., Karvouni E., Voulgaris, S.G., Giannopoulos, S. (2014). Aphasia e-diagnosis: Logos-Aphasia diagnostic tool: A pilot study in adults with neurological disorders. Neurology, 23: 4-2014, 23-28.
  12. Toki, E. I. and Pange, J. (2014). ICT use in early childhood education: Storytelling. Tiltai, 66(1), 183-192.
  13. Toki, E.I., Zakopoulou, V. and Pange, J. (2014). Preschoolers’ learning disabilities assessment: New perspectives in computerized clinical tools. Sino-US English Teaching 11(6), 401-410.
  14. Liu, X., Toki, E. I. and Pange, J. (2014). The Use of ICT in Preschool Education in Greece and China: A Comparative Study. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 112 ( 2014), 1167-1176.
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814012981
  15. Toki, E.I. (2013). Multimedia Technology for Speech and Language Diagnosis and Therapy. Socialinis darbas, 12 (2), 330-339.
  16. Toki, E.I. and Pange, J. (2013). Social Learning Theories as tools for learning in an ICT educational system. The Online Journal of New Horizons in Education, 3(1), 53-55. http://www.tojned.net/pdf/v03i01/v03i01-07.pdf
  17. Toki, E. I., Pange, J., and Mikropoulos, T. A. (2012). An Online Expert System for Diagnostic Assessment Procedures on Young Children's Oral Speech and Language. Procedia Computer Science, 14(0), 428-437. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2012.10.049
  18. Toki, E.I., Drosos K. and Simitzi D. (2012). Development of digital multimedia resources to support early intervention for young children at-risk for learning disabilities. Pedagogy – theory & praxis, 5, 129-142.
  19. Toki, E.I. and Pange, J. (2012). Traditional and Computer-Based evaluation of preschoolers’ oral language in Greek - A review of the literature. Sino-US English Teaching 9(1), 840-845.
  20. Pange, J., Lekka, A. and Toki, E. I. (2010). Different Learning Theories applied to diverse learning subjects. A pilot study. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 9, 800–804.
  21. Toki, E. I. and Pange, J. (2010). The design of an Expert System for the e-assessment and treatment plan of preschoolers’ speech and language disorders, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 9(0), 815-819. doi: 10.1016/j.sbspro.2010.12.240
  22. Toki, E. I. and Pange, J. (2010). E-learning activities for articulation in speech language therapy and learning for preschool children, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2(2), 4274-4278. doi: 10.1016/j.sbspro.2010.03.678


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ-ΕΠΙΛΕΚΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΩΝ) ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ
CONFERENCES PROCEEDINGS WITH REVIEWERS (FULL ARTICLES)

  1. Christia, Ε., Exarchou, Ε., Zioga, I., Kitsaki, M., Panakoulias, K., Toki, E.Ι., & Pange, J. (2018). The role of gender in digital games use. [Αποδοχή για δημοσίευση] Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
  2. Zachou, G., Konstanti, M., Batistaki, K., Pyrkati, E., Fouka, A., Toki, E.Ι., & Pange, J. (2018). Investigating the use of digital games by undergraduate students with competitive tendencies and receptive to new digital experiences. [Αποδοχή για δημοσίευση] Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
  3. Θώδη, Α, Σοφία, Σ., Τόκη, Ε.Ι., & Παγγέ Τ. (2018). Κίνητρα για Ψηφιακά Παιχνίδια. [Αποδοχή για δημοσίευση] Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
  4. Ζαβογιάννη, Ε., Μπουλούγαρης, Γ. Λέκκα, A., Τόκη, Ε.Ι., & Παγγέ Τ. (2018). Ψηφιακά παιχνίδια και αυτοκαθοδηγούμενη μάθηση. [Αποδοχή για δημοσίευση] Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
  5. Τσε, Ε., Πορίκη, Β., Πανταζή Α., Κωστόπουλος, Ι., Παπαδημητρίου, I., Τόκη, Ε.Ι., & Παγγέ Τ. (2018). Πώς η εξωστρέφεια επηρεάζει τους φοιτητές ως προς τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών. [Αποδοχή για δημοσίευση] Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», ΑΠΘ – ΠΑΜΑΚ, Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
  6. Toki, E. I., Tafiadis, D., Rizos, K., Primikiri, M., Tatsis, G., Ziavra, N., Siafaka, V. (2017). A preliminary study on a Mobile system for voice assessment and vocal hygiene training: The case of teachers. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2017 International Conference on. IEEE, pp. 487-496.
  7. Toki, E. I., Siafaka, V., Moutselakis, D., Ampatziadis, P., Tafiadis, D., Tatsis, G., Ziavra, N., (2017). A preliminary study on a Mobile system for voice assessment and vocal hygiene training in military personnel. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2017 International Conference on. IEEE, pp. 508-517.
  8. Toki, E. I., Plachouras, K., Tatsis, G., Chronopoulos, S. K., Tafiadis, D., Ziavra, N. & Siafaka, V. (2017). The design of a Mobile system for voice e-assessment and Vocal hygiene e-training. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2017 International Conference on. IEEE, pp. 518-526.
  9. Lekka, A.; Toki, E.; Tsolakidis, C. & Pange, J. (2017). Literature review on Educational Games for Learning Statistics. In Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2017 IEEE (pp. 844-847). IEEE. DOI: 10.1109/EDUCON.2017.7942945
  10. Toki, E. I., Pange, J. (2016). Video lectures in ICT subjects: perceptions of undergraduate students. In T. A. Mikropoulos, N. Papachristos, A. Tsiara, P. Chalki (eds.), Proceedings of the 10th Pan-Hellenic and International Conference “ICT in Education”, Ioannina: HAICTE. 23-25 September 2016, pp. 497-502. ISSN 2529-0916, ISBN 978-960-88359-8-6.
  11. Τόκη Ε., & Δρόσος, Κ. (2016). Νέες τεχνολογίες και ανάπτυξη προγραμμάτων για την υποστήριξη παιδιών με δυσκολίες λόγου και ομιλίας στο νηπιαγωγείο. Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής με θέμα: «Σύγχρονες Τάσεις στην Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη Διδασκαλία», Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία, 23-24 Απριλίου 2016.
  12. Sypsas, A., Toki, E., & Pange, J. (2015, November). Supporting undergraduate students via Webinars. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2015 International Conference on. IEEE, pp. 227-231.
  13. Τσώνη, Ρ., Τσολακίδης, Κ.,  Τόκη, Ε., & Παγγέ, T. (2015). Απόψεις φοιτητών συμβατικής εκπαίδευσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής Παιδαγωγικής: Μετασχηματιστική Παιδαγωγική και Μάθηση στην Παιδική Ηλικία.
  14. Toki, E., & Tafiadis, D. C. (2014, November). Identification of plagiarism by Greek higher education students. Do I cheat?. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2014 International Conference on IEEE, pp. 364-367.
  15. Σταύρου, Α., Τόκη, Ε., Παγγέ, Τ. (2013). Η τεχνολογία ως μέσο προσέγγισης της λογοτεχνίας στο Νηπιαγωγείο.  ΙΕ΄ Διεθνές Συνέδριο Της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος: International Scientific Conference eRA-8 «Η Συμβολή της Τεχνολογίας στην Επιστήμη, την Οικονομία, την Κοινωνία και την Εκπαίδευση», 23-25 Σεπτεμβρίου 2013, Πειραιά.
  16. Τόκη, Ε., Σύψας, Α., Παγγέ, Α. και Παγγέ, Τ. (2013). Απόψεις των φοιτητών για την ηλεκτρονική μάθηση και τα Webinars. In Proceedings of 7th International Conference in Open and Distance Learning 8-10 November 2013, Athens Learning Methodologies, 2(A), pp. 27-35.
  17. Pange, J., Toki, E. I. and Lekka, A. (2011). Distance learning: a myth or a necessity for educators? In Proceedings of IADIS International Conference on Higher Education 2011, Shanghai, China, 8 - 10 December  2011, pp.80-84.
  18. Papaioannou, A.; Pange, A.; Toki, E. and Pange, J. (2011). Newspapers in Lifelong Learning Settings. In International Conference in Open and Distance Learning. Retrieved from http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/87/78
  19. Toki, E. I., Pange, J., Zakopoulou, V. and Ziavra, N. (2011). Learning Disabilities: Two Innovative Methods in Diagnosis at an early stage in Greece and the possibility of online technology. Proceedings of International Symposium “Modern trends in Speech and Language Therapy”, 28-30 October, 2011, Blagoevgrad, Bulgaria, pp. 40-48.
  20. Τόκη, Ε.Ι., & Παγγέ, Τ. (2011). Αξιολόγηση της Ηλεκτρονικής Παρουσίας Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης μέσα από Ιστοσελίδες των Τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στο Β. Οικονομίδης (επιμ.) Εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις (σελ. 462 – 472). Αθήνα: Πεδίο.
  21. Koulouktsis, I., Toki, E.I. & Pange, J. (2010). The exploitation of blogs in the educational process [in Greek: Η αξιοποίηση των Ιστολογίων (blogs) στην εκπαιδευτική διαδικασία]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  22. Simitzi, D., Toki, E.I. & Drosos, K. (2010). The development of a software prototype for children with learning difficulties: an intervention on phonology [in Greek: Δημιουργία πρωτοτύπου Λογισμικού Παρέμβασης για την υποστήριξη γραφοφωνολογίας και ανάγνωσης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  23. Toki, E. I. & Pange, J. (2009). Exploiting the possibility of online courses for speech and language therapy and learning, in Lionarakis, A. (Eds.). Proceedings of 5th International Conference in Open & Distance Learning 27-29 November, 2009- Athens, Greece. A Publication of the Hellenic Network of Open & Distance Education, vol. D, part B, pp. 270-275, ISBN: 978-960-87597-1-8, ISSN 1792-1007.  
  24. Toki, E. I. Pange A. & Pange J. (2009). The necessity of ICT literacy in Undergraduate Educational Departments students. Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education, pp 1437-1441. LISBON 2009.
  25. Pange, Α., Toki, E. I. & Pange, J. (2008). Are University Students Ready For M-Learning? A Pilot Study In Greece. IADIS International Conference Mobile Learning 2008 Proceedings, 11 – 13th  April 2008.
  26. Toki, E. I. & Pange, J. (2006). A Comparative Study of Two Learning Methods: Collaborative Learning Versus Nearest Neighbor Learning, EISTA 2006 Proceedings, 20-23 July 2006, Orlando, Florida, USA.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΤΟΜΟΥΣ ΠΕΡΙ-ΛΗΨΕΩΝ CONFERENCES WITH REVIEWERS (EXTENDED ABSTRACTS)

  1. Τόκη, Ε.Ι., Φακίτσα, Π., & Πετρίκης, Π. (2018). Πραγματολογικά ελλείμματα
    σε ασθενείς 1ου  ψυχωτικού επεισοδίου. 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, Κως, 17-20 Μαΐου 2018.
  2. Καταγή, Φ., Ταφιάδης, Δ., Τόκη, Ε.Ι, Ζακοπούλου, Β., Ζιάβρα, Ν. & Σιαφάκα, Β. (2017). Η ενσυναίσθηση σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Λογοθεραπείας. 16ο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας «Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της ψυχολογίας», Θεσσαλονίκη 10-14 Μαΐου 2017.
  3. Σακελλαρίου Μ., Λέκκα Α., Τόκη Ε.Ι., & Παγγέ Τ. (2017). Παιδαγωγική αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης. 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της O.M.E.P. σε συνδιοργάνωση με το Τ.Ε.Α.Π.Η. του Ε.Κ.Π.Α.  «Από Εδώ Και Από Παντού: Εκπαιδευτικές Αλλαγές & Παιδαγωγικές Πρακτικές Για Ένα Ανοιχτό Σχολείο», Αθήνα 3-5 Νοεμβρίου 2017.
  4. Ταφιάδης, Δ., Σιαφάκα, Β., Τόκη, Ε.Ι., & Ζιάβρα, Ν. (2017). Αξιοπιστία Ενός Πρωτοκόλλου Λειτουργικής Αξιολόγησης Φωνής Παιδιών: Πρώιμα Αποτελέσματα Σε Τυπικό Πληθυσμό. 19ο Πανελλήνιο συνέδριο Ωτορινολαρυγγολογίας Χειρουργικής Κεφαλής και Τραχήλου , Αθήνα 2-5 Νοεμβρίου 2017.
  5. Παπαλεξανδράκη Κ., & Τόκη, Ε.Ι. (2017). Αξιολόγηση φωνής  σε τραγουδιστές και ηθοποιούς. 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Ιωάννινα 10 – 12 Νοεμβρίου 2017.
  6. Ρίζος, Κ., & Τόκη, Ε.Ι. (2017). Αξιολόγηση φωνής σε εκπαιδευτικούς. 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, , Ιωάννινα10 – 12 Νοεμβρίου 2017.
  7. Τόκη Ι. Ε., & Παγγέ Τ. (2017). Χρήση νέων τεχνολογιών για παιδιά με διαταραχές λόγου. Ημερίδα με Θέμα: Ειδική Αγωγή και Αναπτυξιακές Διαταραχές, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Σχολή Επιστήμων Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα 1/11/2017.
  8. Τόκη, Ε. Ι. (2015). Ψηφιακές ασκήσεις για την ενίσχυση της φωνολογικής και λεξιλογικής ανάπτυξης των νηπίων. 13ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο  Βρεφονηπιαγωγών με θέμα: «Σύγχρονες Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Προσχολική Αγωγή – Θεωρία και Πράξη», Ιωάννινα 20-22 Μαρτίου, 2015.
  9. Τόκη, Ε. Ι. (2014).  Νέες Τεχνολογίες και Διαταραχές Λόγου. 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Αντικωφωτικής Και Λογοθεραπευτικής Οργάνωσης με Θέμα: «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ως η κατ’ εξοχήν περιοχή δοκιμασίας και ανάδειξης των ηθικών και κοινωνικών αξιών», Ιωάννινα, 29 - 30 Νοεμβρίου 2014.
  10. Τόκη, Ε. Ι. & Παγγέ, Τ. (2012).  Μοντέλα μάθησης ως γνωστικές διαδικασίες στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών σε διαδικασίες αποκατάστασης διαταραχών λόγου παιδιών σχολικής ηλικίας.  3ο  Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας ‘Σκέψη & Μάθηση’  με Θέμα: «ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ», Ιωάννινα, 29 Μαρτίου- 1 Απριλίου 2012.
  11. Τόκη, Ε. Ι. & Παγγέ, Τ. (2012). Ψηφιακές εμπειρίες στο νηπιαγωγείο για την «ψηφιακή γενιά». Μια πιλοτική έρευνα στην Ελλάδα. 3ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής «Η έρευνα στην παιδική ηλικία: Προσδιορίζοντας ένα νέο ερευνητικό τοπίο», Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας», Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα, 11-13 Μαΐου 2012.
  12. Toki, E. I. & Pange, J. (2010). Self-evaluation and nearest neighbour learning as tools for learning in an ICT educational system. E-Proceedings of the 6th National & International HSSS Conference "Systemic Approaches in Social Structures", 23 - 26 June, 2010, Mitilini, Greece.
  13. Leontitsis, A. Lekkas, E., Toki, E. & Pange, J. (2009).  An approach on Cronbach’s alpha. MIT 2009, Budva, Mondenegro, August 27-31, 2009.
    http://libed.ru/konferencii-tehnicheskie/1253046-2-matematike-informacione-tehnologije-matematicheskie-informacionnie-tehnologii-mathematical-and-informational-tec.php
  14. Τόκη Ε. Ι., Δογορίτη Ε. & Παγγέ Τ. (2009). Αξιολόγηση της Ηλεκτρονικής Παρουσίας Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης μέσα από Ιστοσελίδες Των Τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», Ρέθυμνο, 22-23 Μαΐου 2009.
  15. Δογορίτη Ε., Τόκη Ε. Ι. & Παγγέ Τ. (2009). Αξιολόγηση Ιστότοπων για τη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελλάδα, Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», Ρέθυμνο, 22-23 Μαΐου 2009.
  16. Toki, E. I. & Plachouras, K. (2008). LOGOS – APHASIA: A computerized tool designed to be used by the speech and language pathologist for the assessment of Aphasia in Greek (Poster). Πρακτικά 2ου επιστημονικού συνέδριου με θέμα «Ελληνική Γλώσσα και Διαταραχές», 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2008, Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Πατρών, Πάτρα.
  17. Toki, E. I. & Plachouras, K. (2008). The Development of LOGOS – APHASIA:
    an innovative computerized tool for assessment processes of Aphasia in Greek, Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΣΜ, Ιωάννινα, 29-31 Μαΐου 2008.
  18. Toki, E. I. & Pange, J. (2008). Το εθνικό στρατηγικό πλαίσιο Δια Βίου Εκπαίδευσης στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΣΜ, Ιωάννινα, 29-31 Μαΐου 2008.
  19. Τόκη, E. I. (2008). Χρήση του διαδικτύου σε δραστηριότητες μάθησης στο νηπιαγωγείο για την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά – Αρχοντικά Ηπείρου και Νοτίου Αλβανίας, Πρακτικά  Συνεδρίου «Παραδοσιακή αρχιτεκτονική της διασυνοριακής περιοχής – ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά», Ιωάννινα, 11-12 Οκτωβρίου 2008.
  20. Toki, E. I. & Pange, J. (2007). Nearest Neighbor Learning: A learning model and an e-learning experience, Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Πειραιάς, 26-28 Μαΐου 2007.
  21. Παγγέ, Π. & Τόκη, Ε. Ι. (2006). Ελληνικά Δίκτυα Μουσείων και E-learning, Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Χίος, 25-27 Μαΐου 2006. Τόμος Πρακτικών Περιλήψεων σελ 14.
    http://www.hsss.gr/2006chios/programateliko.php?t=10
  22. Τόκη, Ε.Ι., (2004). Τεχνολογία Φωνής και Λογοπαθολογία - Λογοθεραπεία, Πρακτικά Ημερίδας Τμήματος Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρου.


ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Επιστημονική Υπεύθυνος του Προγράμματος «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου» (opencourses.teiep.gr) (2014 – 2015)
  • Επιστημονική Υπεύθυνος του Προγράμματος «Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Τμήματος Λογοθεραπείας» (2003 – 2008)
  • Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής σε οκτώ (8) ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρου (2003-2008)
  • Μέλος της ερευνητικής ομάδας στο πλαίσιο του προγράμματος Αρχιμήδης ΙΙ με τίτλο: "Διαπολιτισμική Αγωγή: Συγκριτική προσέγγιση παιδαγωγικής πράξης σε επιλεγμένα προσχολικά ιδρύματα Ελλάδας, Αγγλίας και  Γερμανίας με τη χρήση Νέας Τεχνολογίας." του ΤΕΙ Ηπείρου (2005-2007)
  • Υπεύθυνη για την επιμέλεια, συγγραφή, μετάφραση, ηλεκτρονική σύνταξηκαιγραφικά του Οδηγού Σπουδών 2003-2004 για το Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρου, στα Πλαίσια Προγράμματος Διεύρυνσης του Τμήματος Λογοθεραπείας (Μάρτιος 2003 – Ιούλιος 2003)
  • Υπεύθυνη για τον Σχεδιασμό και την υλοποίηση του Ασύρματου Δικτύου Ηπείρου, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Τηλεϊατρικής και Τελεργασίας με τίτλο:“Towards a European TeleMedicine and Telework Network”, του τμήματος Πληροφορικής, του Παν/μίου Ιωαννίνων. (1998 – 1999)
  • Συμμετοχή σε θέματα Νέων Τεχνολογιών, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Τσιγγανοπαίδων», του Παιδαγωγικού Τμήματος του Παν/μίου Ιωαννίνων. (1997)
  • Δημιουργία και έκδοση εντύπου Οδηγού Σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας (2003).
  • Μέλος σε πολλές επιτροπές (παραλαβή υλικών, πρόχειρων διαγωνισμών, Κλινικής και Πρακτικής άσκησης του Τμήματος Λογοθεραπείας
  • Υπεύθυνη του Προγράμματος Erasmus για το Τμήμα Λογοθεραπείας
  • Υπεύθυνη για τη δημιουργία και υλοποίηση του δικτυακού τόπου του Τμήματος Λογοθεραπείας (www.slt.ioa.teiep.gr) (2004 – 2008)
  • Μέλος της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας
  • Μέλος της Εταιρείας Συστημικών Μελετών Ελλάδας



ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα μου άπτονται της ενσωμάτωσης και χρήσης των Νέων τεχνολογιών και Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διαδικασία της μάθησης και ειδικότερα σε θέματα που αφορούν στον προφορικό και γραπτό λόγο. Ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον αποτελεί, πρωτίστως, ο τομέας της αξιολόγησης και αποκατάστασης διαταραχών λόγου με τη χρήση της τεχνολογίας.

Επιστροφή

Τελευταία ενημέρωσηv 6 Δεκεμβρίου 2019
English ΕΠΕΑΕΚ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων